Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Rescue Online | Sereď Online | Reportér 24

Reportér 24

ISSN 1338-032X   Dnes je 18. 2. 2018, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Jordansko Izrael
Označenie inzercie
Expedicia  Za polárny kruh 2016
Označenie inzercie
Kazachstan Astana 2017
Označenie inzercie
Vysivanie na textil
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
Na zamyslenie...
Označenie inzercie
Označenie inzercie

Ak v súvislosti so včerajškom v našom regióne budeme hovoriť o kalamite, čo bude, ak napadne 30 či 40 cm snehu?

Včerajšiu situáciu so snežením ako v Bratislave, tak na D1 a vlastne v našom regióne ako celku, určite kalamitnou nazvať nemožno. Je pravdou, že cestári boli na sneh v lete podstatne pripravenejší, ako tomu bolo včera. Keďže nenapadalo ani desať a už vôbec dvadsať centimetrov za pár hodín, mali to zvládnuť takpovediac ľavou zadnou ako cestári, tak vodiči. Mali sme možnosť vidieť, že v mnohých prípadoch situáciu nezvládli ani cestári, vodiči už vôbec.

Predpoludním bola premávka do Bratlslavy po dialnici  D1 napriek zasneženému ľavému predbiehaciemu pruhu plynulá. Na pomerne husté sneženie myslím, že stabilná rýchlosť  90 km/hod bola optimálna. V pravom pruhu pomalšie idúce kamióny a niekoľko osobných áut,  v strednom pruhu v podstate trvale predbiehajúca kolóna osobákov. Kľudná, plynulá a relatívne bezpečná jazda. Až do momentu, kedy niekoľko netrpezlivých zúfalcov vymenilo bezpečnosť a kľudný dojazd do cieľa za minútu či dve riskantným predbiehaním v pruhu, ktorý skutočne snehom zasypaný bol. Odťahovka pri pick upe 4x4 vyhodenom z vozovky  D1 v násype pori dialnici potvrdili, že fyziku vodič neoklame. Že človek nedostane rozum včas, nechápem...

Bratislava opätovne potvrdila, že väčšina tamojších vodičov vie dobre šoférovať hlavne pri fungujúcich semaforoch a na suchých cestách. Vodičom z Oravy, Kysúc či Popradu  väčšina bratislavákov musela opätovne byť na srandu.

Popoludní sa predpoklady naplnili - D1 smerom z Bratislavy do Trnavy síce mokrá, no bez snehu s plynulou premávkou, no do Bratislavy kolóny prakticky od Voderad.

Postreh na záver - štandardne sa nestane, že by na úseku do Bratislavy neboli hliadky PZ číhajúce na prekročenie rýchlosti o nejaký ten kilometer. Včera v obidvoch smeroch ani jedno policajné vozidlo. Nemali by dopravní policajti byť priamo na cestách práve v situáciách, kedy je možné očakávať viacej dopravných nehôd či kolíznych situácií? Musí byť vždy evidentnou prioritou len vyberanie pokút?

"Ak v súvislosti so včerajškom v našom regióne budeme hovoriť o kalamite, čo bude, ak napadne 30 či 40 cm snehu?"


Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
›REGISTROVANÍ NICKOM‹
všetci

Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.

Usporne vykurovanie
Označenie inzercie
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
naEXpediciu.sk - cestovetelsky portal
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Bezpecne mesto
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Kniha Nezna revolucia Mytny
Označenie inzercie
Zlate pastilky
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Cestovanie 1 B
Označenie inzercie
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
Vyhľadávanie
naEXpediciu.sk - cestovetelsky portal
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Posledné komentáre

Bezpecne mesto
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Kniha Nezna revolucia Mytny
Označenie inzercie
Zlate pastilky
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Cestovanie 1 B
Označenie inzercie
Bottom panel

© reporter24.sk všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na reporter24.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign

Obcan rozhodni
Označenie inzercie