Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Rescue Online | Sereď Online | Reportér 24

Reportér 24
Begam Trnava
Označenie inzercie

ISSN 1338-032X   Dnes je 18. 11. 2018, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Vrazda novinára a jeho priatelky nesmie zostat zabudnuta
Označenie inzercie
Expedicia  Za polárny kruh 2016
Označenie inzercie
Kazachstan Astana 2017
Označenie inzercie
Vysivanie na textil
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
Na zamyslenie...
Označenie inzercie
Označenie inzercie

Cesty majú regióny spájať a prinášať do nich život

Miloš Majko30. 04. 2015 10:50:37Doprava
200

Rieky a cesty odjakživa spájali ľudí. Do ich cieľa donášali potraviny, tovar, kultúru a - život. Svetoznáma Hodvábna cesta, či rieky ako Níl, Mekong alebo Dunaj. Skutočne, na celom svete tomu tak bolo a keď sa o iné nepostarajú politické záujmy, je tomu tak aj teraz...

Nie však všade. Na Slovensku máme nielen z fondov  EÚ, ale aj daní samotných nás občanov aj v súčasnosti vybudované cesty, ktoré napriek svojej cene a kvalite neslúžia všetkým, ktorým by slúžiť mohli a aj mali.

Jedna z takých tých našich slovenských anomálií, je nová cesta  č.  II/520 medzi   Novou Bystricou  ( Krásnom nad Kysucou - Vychylovka) na Kysuciach a Oravskou Lesnou na Orave. Jedná sa o pomerne nový projekt. Cesta bola dostavaná   pred viacej ako piatimi rokmi  a daňových poplatníkov stála  2,7 miliardy  Sk.  Svojou kvalitou, šírkou, dopravným značením i bezpečnostnými prvkami povedzme že je moderná ešte dnes. Napriek tomu s ňou, resp. jej využitím nie sú spokojní všetci.

Problém v ceste vidia hlavne dopravcovia, ktorí ju žiaľ využívať nemôžu. Na jej začiatkoch je totiž nepochopiteľne osadená dopravná značka zakazujúca prejazd nákladných áut s celkovou dĺžkou  nad  12 m. Ide teda o kamióny, ktorých vodiči takto musia pravidelne najazdiť až  60 km v každom smere navyše. Cestu totiž musia obchádzať cez  Žilinu, Martin, Dolný Kubín a Hruštín.  Má toto logiku? Je normálne a účelné, aby kamióny ročne najazdili tisíce kilometrov navyše, významne znečisťovali ovzdušie a predlžovali si vodiči dojazdy do cieľa? Je na mieste otázka, kto stojí za takto nezmyselným dopravným značením. A samozrejme, komu a prečo súčasný stav vyhovuje.

Príliš veľa otázok okolo jednej cesty? Intenzívne na ne budeme hľadať odpovede  na príslušných miestach.


Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
›REGISTROVANÍ NICKOM‹
všetci

Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.

Begam Trnava
Označenie inzercie
Usporne vykurovanie
Označenie inzercie
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
naEXpediciu.sk - cestovetelsky portal
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Bezpecne mesto
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Kniha Nezna revolucia Mytny
Označenie inzercie
Zlate pastilky
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Cestovanie 1 B
Označenie inzercie
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
Vyhľadávanie
naEXpediciu.sk - cestovetelsky portal
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Posledné komentáre

Bezpecne mesto
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Kniha Nezna revolucia Mytny
Označenie inzercie
Zlate pastilky
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Cestovanie 1 B
Označenie inzercie
Bottom panel

© reporter24.sk všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na reporter24.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign