Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Rescue Online | Sereď Online | Reportér 24

Reportér 24
Begam Trnava
Označenie inzercie

ISSN 1338-032X   Dnes je 13. 11. 2018, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Vrazda novinára a jeho priatelky nesmie zostat zabudnuta
Označenie inzercie
Expedicia  Za polárny kruh 2016
Označenie inzercie
Kazachstan Astana 2017
Označenie inzercie
Vysivanie na textil
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
Na zamyslenie...
Označenie inzercie
Označenie inzercie

Cez nový železničný most v Trenčíne začali jazdiť vlaky

ŽSR |MM|  Nový železničný most v Trenčíne je od dnes (t.j. od 23.mája 2017)  v prevádzke a môžu po ňom jazdiť vlaky.  Krátko po 9.18 hod. po ňom prešiel ako úplne prvý vlak – IC 520 Železničnej spoločnosti Slovensko a.s., a to v smere Košice – Bratislava. Sprevádzkovala sa tak najpodstatnejšia časť modernizácie železničnej trate v úseku Zlatovce – Trenčianska Teplá. Nová železničná dominanta mesta Trenčín je unikátnym stavebným dielom, ktoré na Slovensku ešte nikdy nebolo realizované tak po stránke stavebnej, ako aj prevádzkovej.

Podľa pravidiel železničnej prevádzky po ukončení výluky išiel prvý vlak 10 km rýchlosťou s rušňom 350.008 tzv. Gorilou, most je však stavaný na rýchlosť vlakov do 140 km/hod. Na moste je zatiaľ v prevádzke len druhá traťová koľaj, dokončenie prvej a jej uvedenie do prevádzky predpokladajú ŽSR v polovici leta. Až do ukončenia prác budú všetky vlaky cez most jazdiť 50 km rýchlosťou.

,,Celú modernizáciu III. etapy sprevádzali mnohé diskusie, viaceré pre aj proti tak zo strany stavebných firiem, médií, obyvateľov Trenčína. Dnešné spustenie nového železničného mosta je pre všetkých dosiahnutím dôležitého cieľa, je novou dominantou mesta a som rád, že sa toto zaujímavé stavebné dielo podarilo sprevádzkovať. V Trenčíne máme od dnes jeden z najmodernejších železničných mostov v Európe, verím, že sa potvrdí jeho bezpečnosť, komfort a ocenia to najmä cestujúci,“ uviedol generálny riaditeľ ŽSR Martin Erdössy.  

 

 


Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
›REGISTROVANÍ NICKOM‹
všetci

Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.

Begam Trnava
Označenie inzercie
Usporne vykurovanie
Označenie inzercie
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
naEXpediciu.sk - cestovetelsky portal
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Bezpecne mesto
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Kniha Nezna revolucia Mytny
Označenie inzercie
Zlate pastilky
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Cestovanie 2 A
Označenie inzercie
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
Vyhľadávanie
naEXpediciu.sk - cestovetelsky portal
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Posledné komentáre

Bezpecne mesto
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Kniha Nezna revolucia Mytny
Označenie inzercie
Zlate pastilky
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Cestovanie 2 A
Označenie inzercie
Bottom panel

© reporter24.sk všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na reporter24.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign