Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Rescue Online | Sereď Online | Reportér 24

Reportér 24
Begam Trnava
Označenie inzercie

ISSN 1338-032X   Dnes je 21. 9. 2019, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Vrazda novinára a jeho priatelky nesmie zostat zabudnuta
Označenie inzercie
Expedicia  Za polárny kruh 2016
Označenie inzercie
Kazachstan Astana 2017
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
Na zamyslenie...
Označenie inzercie
Označenie inzercie

Lidl zvyšuje mzdy a inovuje svoj zamestnávateľský imidž

159

1st CLASS AGENCY |MM|  Zvyšovanie miezd sa týka viac ako 90 % zamestnancov spoločnosti Lidl Slovenská republika

Aj ja som Lidl, tak znie hlavné heslo novo definovanej zamestnávateľskej značky obchodného reťazca. Základným predpokladom úspechu každej firmy sú kvalitní a motivovaní zamestnanci. Lidl sa preto rozhodol definovať vlastný imidž zamestnávateľa práve prostredníctvom svojich ľudí. Výsledkom je zamestnávateľská značka zložená z hodnôt vlastných viac ako 3800 členom rodiny Lidl.

Aký je Lidl očami svojich zamestnancov? Je to „Dynamický tím, ktorý dáva tímovým hráčom stabilitu a zároveň priestor na osobný rozvoj. Platí tu férová hra a dosiahnuté výsledky.“ Nejde pritom iba o slová, ale skutočnú definíciu Lidla ako zamestnávateľa z pohľadu jeho vlastných ľudí. Tvárami komunikácie zamestnávateľskej značky sa stali zamestnanci, ktorí pomáhali definovať jej imidž a hodnoty.

Vzťah Lidla ku svojim zamestnancom je pevný a úprimný. Starostlivosť o svojich ľudí predstavuje pre obchodný reťazec jeden z najvýznamnejších záväzkov. Opätovne sa preto rozhodol pre mimoriadne zvýšenie miezd v tých oblastiach, kde sa rast firmy za ostatné obdobie prejavil najvýraznejšie. Zamestnanci predajní a skladov v rámci logistických centier sa od októbra tešia z plošného zvýšenia miezd v priemere o dvadsať percent. Toto mimoriadne opatrenie sa týka viac ako 90 % všetkých zamestnancov Lidla na Slovensku. Lidl patril už pred týmto zvýšením medzi najlepšie platiace firmy v odvetví. Podľa portálu platy.sk predstavuje priemerná mzda v maloobchode na pozícii predavač/ka – pokladník/čka 526 €, priemerná mzda v Lidli na tejto pozícii je odteraz o takmer 40 % vyššia.

„Lidl je dynamická a neustále rastúca spoločnosť. Dlhodobo sa nám darí vytvárať nové pracovné miesta, a to aj bez ohľadu na expanziu. Len v tomto roku to je približne 250 nových pozícii na všetkých úrovniach našej spoločnosti a vo všetkých regiónoch na Slovensku. Pracovné ponuky máme pripravené pre všetky kategórie uchádzačov, vrátane čerstvých absolventov,“ povedal Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika, a dodal: „Vďaka úspechu, ktorý na Slovensku dosahujeme, môžeme pristúpiť k ďalšiemu zvýšeniu miezd.“

O dôvod viac rozhodnúť sa pre Lidl ako svojho budúceho zamestnávateľa majú aj uchádzači o prácu, nástupné mzdy pre spomenuté pozície sa totiž zvýšia až o 23 %. Motivujúcim faktorom je zmluvne garantovaný a vopred známy nárast mzdy každých 12 mesiacov počas prvých štyroch rokov. Lidl tiež významne podporuje rozvoj svojich zamestnancov a voľné pracovné pozície prioritne obsadzuje z vlastných radov. Výsledkom je vnímanie Lidla verejnosťou ako jedného z najatraktívnejších zamestnávateľov. Hlasujúci v ankete „Zamestnávateľ roka“ rozhodli, že Lidl obsadil v odvetví obchod v širokej konkurencii druhú priečku. Ide o najvyššie umiestnenie potravinového reťazca v histórii tejto ankety.

 

 

Lidl ako zamestnávateľ

Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v.o.s. patrí medzi stabilných zamestnávateľov. Vo svojich 124 predajniach, dvoch logistických centrách a centrále zamestnáva viac ako 3800 ľudí. Reťazcu sa dlhodobo darí vytvárať nové pracovné miesta, pričom väčšina z nich vzniká nezávisle od expanzie.  rámci stratégie podpory vzdelávacieho procesu kandidátov má Lidl pre vysokoškolských študentov a čerstvých absolventov pripravené programy „Studentship“ a „Lidlship“. Ich cieľom je zapojiť študentov a absolventov vysokých škôl do fungovania medzinárodnej spoločnosti.

Obchodný reťazec tiež aktívne spolupracuje s najväčšou medzinárodnou študentmi riadenou organizáciou na svete – AIESEC. Lidl dokonca získal ocenenie „Najlepší partner roka 2015 AIESEC Bratislava“. 

Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na sociálnych sieťach.

 

- - -

Aj ja som Lidl – hovoria hrdo zamestnanci

Spoločnosť Lidl pôsobí na Slovensku už dvanásť rokov a zamestnáva viac ako 3 800 ľudí. Mnohí z nich sú vo svojej práci takí spokojní a hrdí na značku, pre ktorú pracujú, že sa bez váhania zapojili do projektu Zamestnávateľská značka a stali na tvárami Lidl.

Zuzka (31), predavačka/pokladníčka, Bánovce nad Bebravou:

Je z Bánoviec nad Bebravou a šesť rokov pracuje v predajni. Malej dcérke sa môže venovať vďaka flexibilnému úväzku. V Lidl oceňuje lepšie pracovné možnosti ako inde, stály kontakt s ľuďmi, pravidelné zvyšovanie mzdy a tiež benefity, ako napríklad letný tábor pre deti. Je hrdá, že pracuje v spoločnosti, ktorá si cení zamestnancov. 

Gabika (37), vedúca predajne, Bratislava:

Gabika pracuje v Bratislave ako vedúca predajne a aktuálne sa zapracováva na pracovnú pozíciu regionálnej manažérky. Čo pre ňu znamená Lidl? Predovšetkým stabilitu, istotu, je to férový zamestnávateľ, ktorý nezavádza zákazníkov, ani zamestnancov a na nič sa nehrá. Páčia sa jej tiež projekty spoločenskej zodpovednosti, ktoré Lidl pripravuje a aj preto je hrdá, že patrí do Lidl rodiny.

 

Katka (38), skladníčka, Sereď:

Do logistického centra v Seredi nastúpila od jeho otvorenia tento rok, takže v Lidli je takpovediac nováčik. Aj za ten krátky čas vie oceniť férový prístup k zamestnancom a to, že firma vychádza mamičkám s malými deťmi v ústrety. Ponuku posunúť sa kariérne ďalej už dostala, ale zatiaľ ju neprijala len kvôli dieťatku. Vie, že jej práca je dôležitá preto, aby mali predajne dostatok tovaru a zákazníci boli spokojní.

 

Jozef (41), vedúci skupiny, Nemšová:

Jozef pracuje v Lidli už trinásť rokov. Svoju prácu má nadovšetko rád. Ako vedúci skupiny pracoval na mnohých oddeleniach, vyškolil mnohých kolegov, nových vedúcich v mnohých krajinách a pomáhal pri rozbehu logistických centier u nás. Lidl je podľa jeho slov tímová firma, ktorá ide za svojimi cieľmi, ale pritom myslí aj na zamestnancov - a to si na nej veľmi cení.

 

Zuzka (33), office asistentka, Bratislava:

V Lidli pracuje sedem rokov - začínala v Prahe, potom sa vrátila na centrálu do Bratislavy. Vyskúšala si 4 pracovné pozície, dnes má pod palcom revíziu zmlúv. Istota, skvelí ľudia a práca, ktorá ju baví – to je pre Zuzku Lidl. Spoločnosť, ktorá rastie nielen na trhu, ale aj v starostlivosti o svojich zamestnancov. Je hrdá, že pracuje pre známu firmu, ktorá robí radosť aj jej.

 

Slávo (38), vedúci predaja, Nemšová:

Skúsenosti najskôr naberal ako vedúci centrálneho oddelenia v Prahe, potom pracoval na centrále Lidla v Nemecku aj na Slovensku a aktuálne uplatňuje svoje skúsenosti v logistickom centre v Nemšovej. Ako sám tvrdí, za trinásť rokov prešiel rôznymi pozíciami v rôznych krajinách a práca ho stále baví a napĺňa. Ako hodnotí svojho zamestnávateľa? Férový k zamestnancom, dynamicky rastie, udáva trendy, umožňuje kariérny rast. „Som hrdý, že robím vo firme so silnou značkou, o ktorú majú ľudia záujem,“ dodáva.

 

Miloš (32), vedúci úseku podpory predaja, Nemšová:

Začínal v Lidli v Írsku ako nočný dokladač tovaru, na Slovensku nastúpil na pozíciu vedúceho predajne, potom sa vypracoval na regionálneho manažéra a aktuálne pracuje ako vedúci úseku podpory predaja v logistickom centre v Nemšovej. Každý deň v Lidli je pre neho iný a prináša nové výzvy. Na svojom zamestnávateľovi si váži to, že jeho prácu dokáže oceniť a v rôznych životných situáciách mu vychádza v ústrety. 

 

Janka (40), asistentka na dispo, Prešov:

Lidl pre ňu znamená stabilitu a istotu – miesto, kam sa každý deň rada vracia už siedmy rok. Na svojom zamestnávateľovi si cení najmä to, že sa o svojich ľudí stará a v každom smere je férový. Aj preto neváhala a rada sa zapojila do kampane.Svojím nadšením by rada motivovala aj iných.

 

Táňa (39), vedúca oddelenia, Bratislava:

Pre Lidl pracuje už štvrtý rok. Pri výbere zamestnávateľa u Táni zavážilo to, že Lidl je veľká medzinárodná spoločnosť, ktorá jej môže poskytnúť mnoho pracovných možností a skúseností. Nesklamala sa, práve naopak – podľa jej slov pracuje v spoločnosti, ktorá dynamicky napreduje a umožňuje každému zamestnancovi rozvíjať sa kariérne aj osobnostne. To pre ňu veľa znamená.

 

Miška (26), zástupkyňa vedúceho predajne, Rožňava:

Už šiesty rok je pre ňu práca v Lidli záľubou. „Robím to rada, a táto práca mi dala do života viac ako akákoľvek škola,“ hovorí. S dobrým pocitom buduje spoľahlivý tím a spoločne sa posúvajú vpred. „Na Lidli si cením dynamiku, svoj výborný tím, istotu, možnosť osobného rozvoja a v neposlednom rade aj motivujúci plat,“ dodáva.

 

 


Fotogaléria k článku:

159
Autor: zdroj: 1st CLASS AGENCY
159
Autor: zdroj: 1st CLASS AGENCY
159
Autor: zdroj: 1st CLASS AGENCY

Zobraziť všetky fotografie
159
Autor: zdroj: 1st CLASS AGENCY
159
Autor: zdroj: 1st CLASS AGENCY
159
Autor: zdroj: 1st CLASS AGENCY

159
Autor: zdroj: 1st CLASS AGENCY
159
Autor: zdroj: 1st CLASS AGENCY
159
Autor: zdroj: 1st CLASS AGENCY

159
Autor: zdroj: 1st CLASS AGENCY
159
Autor: zdroj: 1st CLASS AGENCY

Skryť všetky fotografie

Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
›REGISTROVANÍ NICKOM‹
všetci

Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.

Begam Trnava
Označenie inzercie
Usporne vykurovanie
Označenie inzercie
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
naEXpediciu.sk - cestovetelsky portal
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Bezpecne mesto
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Kniha Nezna revolucia Mytny
Označenie inzercie
Zlate pastilky
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Cestovanie 2 A
Označenie inzercie
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
Vyhľadávanie
naEXpediciu.sk - cestovetelsky portal
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Posledné komentáre

Bezpecne mesto
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Kniha Nezna revolucia Mytny
Označenie inzercie
Zlate pastilky
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Cestovanie 2 A
Označenie inzercie
Bottom panel

© reporter24.sk všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na reporter24.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign