Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Rescue Online | Sereď Online | Reportér 24

Reportér 24
Begam Trnava
Označenie inzercie

ISSN 1338-032X   Dnes je 20. 9. 2019, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Vrazda novinára a jeho priatelky nesmie zostat zabudnuta
Označenie inzercie
Expedicia  Za polárny kruh 2016
Označenie inzercie
Kazachstan Astana 2017
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
Na zamyslenie...
Označenie inzercie
Označenie inzercie

NASES: Sme radi, že môžeme prispieť k rozvoju infocentra bratislavského magistrátu

NASES MM|  Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) privítala v uplynulých dňoch zástupcov Magistrátu hlavného mesta. Cieľom stretnutia bola diskusia a odovzdanie skúseností v oblasti komunikácie s klientmi pre zavedenie služieb infocentra bratislavského magistrátu.

Korektné vzťahy medzi bývalým a súčasným vedením NASES sú dôkazom stretnutia zástupcov oboch organizácii. Zástupcovia bratislavského magistrátu spolu s Lukášom Sojkom, bývalým generálnym riaditeľom NASES, boli hosťami Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby, kde si pozreli úspešne zavedený model Ústredného kontaktného centra. Počas svojej návštevy získali informácie o fungovaní Ústredného kontaktného centra i jeho samotnej prevádzke, odpovede na svoje otázky a na praktickej ukážke zistili, ako prebieha celý proces poradenstva klientovi, teda od nahlásenia až po samotné vyriešenie požiadavky. 

Ústredné kontaktné centrum NASES aktuálne obsluhuje 17 zamestnancov a jeho nosnou náplňou je pomoc a podpora občanom a podnikateľom pri využívaní elektronických schránok i samotného portálu slovensko.sk.

Verím, že stretnutie bolo pre pracovníkov bratislavského magistrátu prínosné a som rád, že sme mohli byť bývalým kolegom nápomocní v ich cieli, rozbehnúť infocentrum na rovnakom princípe ako máme my,“ zhodnotil návštevu Peter Ďurica, generálny riaditeľ NASES.   

Pomocná ruka každému občanovi

Odborne vyškolení pracovníci kontaktného centra NASES pomáhajú používateľom elektronických schránok, pričom sú im k dispozícii telefonicky alebo prostredníctvom kontaktného formulára počas pracovných dní od 8:00 do 18:00 h. S cieľom byť k dispozícii aj užívateľom, ktorí majú možnosť poradiť sa až večer po práci, zaviedol NASES  predĺžené úradné hodiny, a to v stredu do 21:00h. 

,,Teší ma, že sme magistrátu mohli odovzdať naše skúsenosti s prácou Ústredného kontaktného centra. Sú to roky trénovania ľudí, zlepšovania komunikácie, vyhodnocovania pozitívnych krokov a naopak zavedenie nápravy, ak sa nám niečo v praxi neosvedčí,“ povedal o marketingovom a komunikačnom modeli zavedenom pre Ústredné kontaktné centrum Peter Ďurica, generálny riaditeľ NASES a zároveň dodal:„Verím, že toto stretnutie prinieslo zástupcom magistrátu veľa informácií, podnetov a nápadov, ako aplikovať model úspešného kontaktného centra práve v Bratislave. Som rád, že sme i takto mohli prispieť k zlepšovaniu služieb pre občanov.“

80 0000 vyriešených požiadaviek v jednom roku

O vysokej profesionalite kontaktného centra NASES svedčí aj skutočnosť, že od 1. júla 2017 jeho pracovníci vybavili celkovo 181 931 požiadaviek od občanov, z toho takmer 80 tisíc bolo vybavených minulý rok. Od januára tohto roka vyriešilo kontaktné centrum v priemere 316 požiadaviek denne, pričom cieľom je čo najvyššia spokojnosť zákazníka.

Telefonická navigácia si zakaždým vyžaduje trpezlivých a kvalitne vyškolených zamestnancov, a to najmä pri starších, technicky menej zdatných používateľoch. Som rád, že sa nám dostáva množstvo pozitívnych reakcií, pretože používatelia touto cestou oceňujú zákaznícku starostlivosť, nie systém samotný. Verím, že keď NASES prejde projektami modernizácie portálu www.slovensko.sk, budeme dostávať rovnako pozitívnu reakciu aj za naše projekty a služby,“ dodal na záver Ďurica. 

 


Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
›REGISTROVANÍ NICKOM‹
všetci

Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.

Begam Trnava
Označenie inzercie
Usporne vykurovanie
Označenie inzercie
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
naEXpediciu.sk - cestovetelsky portal
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Bezpecne mesto
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Kniha Nezna revolucia Mytny
Označenie inzercie
Zlate pastilky
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Cestovanie 2 A
Označenie inzercie
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
Vyhľadávanie
naEXpediciu.sk - cestovetelsky portal
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Posledné komentáre

Bezpecne mesto
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Kniha Nezna revolucia Mytny
Označenie inzercie
Zlate pastilky
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Cestovanie 2 A
Označenie inzercie
Bottom panel

© reporter24.sk všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na reporter24.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign