Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Rescue Online | Sereď Online | Reportér 24

Reportér 24
Begam Trnava
Označenie inzercie

ISSN 1338-032X   Dnes je 17. 10. 2018, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Vrazda novinára a jeho priatelky nesmie zostat zabudnuta
Označenie inzercie
Expedicia  Za polárny kruh 2016
Označenie inzercie
Kazachstan Astana 2017
Označenie inzercie
Vysivanie na textil
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
Na zamyslenie...
Označenie inzercie
Označenie inzercie

Vlaková doprava v okolí Bratislavy sa výrazne posilní

ŽSR |MM|   Výrazné posilnenie vlakovej dopravy v okolí Bratislavy, nové vlaky vo Vysokých Tatrách aj v okolí Žiliny. Tieto pozitívne zmeny pre cestujúcich prináša 2.zmena Cestovného poriadku vlakov osobnej dopravy 2017/2018, ktorá začne platiť 10. júna 2018.

Železnice Slovenskej republiky, manažér železničnej infraštruktúry akceptoval výrazné posilnenie vlakov do  Bratislavy z blízkeho okolia.  Na trati Senec – Bratislava - Nové Mesto bude vedených 15 párov nových vlakov. Z toho bude 14 párov vlakov vedených až do/z Bratislavy - Petržalky. V rannej dobe bude v smere do Bratislavy - Petržalky jeden vlak východiskový z Nových Zámkov a jeden z Galanty. Posledný vlak z Bratislavy - Nového Mesta bude vedený do Galanty. 

Ďalších 14 párov nových vlakov bude vedených na trati Trnava – Bratislava - Nové Mesto. Vlaky smeru Bratislava - Nové Mesto – Trnava budú okrem dvoch vlakov pokračovať ako priame vlaky až do Galanty, v smere opačnom bude okrem 3 priamych vlakov v rannej dobe Galanta – Trnava – Bratislava - Nové Mesto potrebný prestup medzi vlakmi z Galanty do Bratislavy - Nového Mesta  v Trnave. Ide o zásadné posilnenie vlakovej dopravy, ktoré by malo priniesť najmä v rannej a popoludňajšej špičke odľahčenie preplnených ciest na vjazde a výjazde z hlavného mesta.

Zahustenie vlakovpocítia aj cestujúci v  oblasti Vysokých Tatier. V období školských prázdnin tam bude zavedených 5 párov osobných vlakov na trati Štrba – Štrbské Pleso, 2 páry vlakov na trati Poprad – Tatry – Štrbské Pleso a 2 páry vlakov na trati Starý Smokovec – Tatranská Lomnica.  

Poslednou zmenou je zavedenie jedného nového vlaku na trati Žilina – Čadca  v pracovných dňoch, v opačnom smere budú premávať dva vlaky.

ŽSR aktuálne evidujú 4 aktívnych osobných a 30nákladných dopravcov na tratiach v správe ŽSR.

 

 

 

 


Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
›REGISTROVANÍ NICKOM‹
všetci

Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.

Begam Trnava
Označenie inzercie
Usporne vykurovanie
Označenie inzercie
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
naEXpediciu.sk - cestovetelsky portal
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Bezpecne mesto
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Kniha Nezna revolucia Mytny
Označenie inzercie
Zlate pastilky
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Cestovanie 1 B
Označenie inzercie
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
Vyhľadávanie
naEXpediciu.sk - cestovetelsky portal
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Posledné komentáre

Bezpecne mesto
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Kniha Nezna revolucia Mytny
Označenie inzercie
Zlate pastilky
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Cestovanie 1 B
Označenie inzercie
Bottom panel

© reporter24.sk všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na reporter24.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign