Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Rescue Online | Sereď Online | Reportér 24

Reportér 24
Begam Trnava
Označenie inzercie

ISSN 1338-032X   Dnes je 13. 11. 2018, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Vrazda novinára a jeho priatelky nesmie zostat zabudnuta
Označenie inzercie
Expedicia  Za polárny kruh 2016
Označenie inzercie
Kazachstan Astana 2017
Označenie inzercie
Vysivanie na textil
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
Na zamyslenie...
Označenie inzercie
Označenie inzercie

"vysokí úradníci zo železníc, ktorí sa len tak trochu "ošuchli" o koridor, zázračne zbohatli." - Peter Novoveský

Miloš Majko03. 09. 2018 03:51:10Aktuálne témy

Čo sa mi dnes (1.IX.2018) prihodilo ???

Idem si dnes v Trnave na stanicu na vlak R 608, ktorým som sa chcel dopraviť do Bratislavy. Lenže chyba lávky. Náš "Národný dopraca" mal na rýchliku R 608 vyhodené meškanie 40 minút. Tak teda som sa rozhodol, že na stanici, kde som robil námestníka, spravím, vzhľadom na prebiehajúcu prestavbu, malé "kolaudačné" šetrenie najnovšej prestavby druhého nástupišťa, ale aj toho dávnejšie ukončeného prvého nástupišťa. Ako je asi verejne známe, tak pri celkovej prestavbe stanice Trnava došlo ku kurióznej situácii, keď hlavne peniaze na to určené na túto prestavbu z Eurofondov, ako to už na Slovensku býva zvykom, záhadne nepokrývali aj obnovu druhého nástupišťa, ktoré tak ostalo v pôvodnom vyhotovení z roku 1990. Ako som mal možnosť zo svojej pracovnej pozície sledovať výstavbu rýchlostného koridoru na rýchlosť 160 km/h .z Bratislavy do Košíc, tak som nadobudol presvedčenie, že tam sa nejedná ani tak o samotný koridor, ale tu ide hlavne o čo najvyššiu preinvestovanú sumu peňazí, hlavne Eurofondov. Prečo to je tak, nech si dá sám odpoveď každý sám. Len poukážem na ten fakt, že tí vysokí úradníci zo železníc, ktorí sa len tak trochu "ošuchli" o koridor, zázračne zbohatli.
A na záver len zverejním výsledok tej mojej kolaudácie. Nakoľko v tom čase sa Trnavou prehnala búrka, tak som mohol zistiť jeden dôležitý stavebný nedostatok, alebo priam nepodarok. Hoci prvé nástupište je v Trnave odovzdané do prevádzky len nedávno, tak už dnes presne na 14-tych, slovom:štrnástych, miestach preteká dažďová voda cez strechu na toto nástupišti. Teda cestujúci, ak bude pršať, tak ani na tzv. krytom nástupišti nebudú chránení pred dažďom. Takže, hoci výstavba nástupišťa v Trnave, podľa mojich vedomostí bola drahšia, ako trebárs výstavba nástupišťa nedávno postavenej novej hlavnej stanice vo Viedni. A to je čo už povedať.

Zdroj: FB


Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
›REGISTROVANÍ NICKOM‹
všetci

Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.

Begam Trnava
Označenie inzercie
Usporne vykurovanie
Označenie inzercie
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
naEXpediciu.sk - cestovetelsky portal
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Bezpecne mesto
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Kniha Nezna revolucia Mytny
Označenie inzercie
Zlate pastilky
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Cestovanie 1 B
Označenie inzercie
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
Vyhľadávanie
naEXpediciu.sk - cestovetelsky portal
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Posledné komentáre

Bezpecne mesto
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Kniha Nezna revolucia Mytny
Označenie inzercie
Zlate pastilky
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Cestovanie 1 B
Označenie inzercie
Bottom panel

© reporter24.sk všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na reporter24.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign